Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Monday 18 April 2011

SAYA NAK JADI BLOGLIST SIMANIS-CADBURYLADY

Saya sangat menghargai rakan-rakan blogger yang komen di blog saya dan sentiasa berhubung di Facebook.

Tiada cara lain saya dapat membalas jasa anda melainkan saya memberi respon kepada komen anda, kemudian pergi ke blog anda untuk membalas komen dan seterusnya menyertai apa sahaja aktiviti yang anda anjurkan seperti join bloglist ini.

Pemilik blog ini (simanis-cadburylady.blogspot.com) iaitu Kak Aida selalu berhubung dengan saya melalui Facebook dan kalo korang nak join bloglist dia, pergi ke blog dia untuk detail ya-->Klik Sini

Apa yang menariknya, korang berpeluang dapat perfumes apabila join bloglist Kak Aida  sebab cabutan bertuah akan dilakukan.

Cepat join! tempat adalah terhad! (Tarikh tutup : 30/04/2011)

Saya nak tag kepada top commentator blog ini :

  1. Ca
  2. Azlan
  3. Amny
  4. Zik
  5. DeCrewz
Pesanan : Korang pun boleh join bloglist Firdaus Kasim. Tak perlu buat entri, tag, follow, bla bla bla.. Hanya masukkan link blog ini ke dalam bloglist korang je. Senang kan? Pendek kata exchange link la.. hehe!

11 comments:

IntanBerlian said...

amboi skrg ni, macam -macam.. siap boleh dapat perfume lagi.huhu

Izamir Ridzwan said...

lama IR tak buka bloglist

Aidanatasya said...

Salam dik,
makasih ya sbb join..
Bila kita buat baik, insyaAllah.. Kita akan dapat balas yg baik :)

decrewz said...

He3... Bro dah tag Jai..

decrewz said...

Lupa nak tambnah.. Link blog bro dah ada dlm blog Jai..he3..

Firdaus Kasim said...

Intan : tak salah awk.. promosi ada caranya kan?

IR : jom tukar link nk IR?

Kak Aida : sama2 kak :)

Decrewz : thanks ya jai. nnti aq masukkan link blog kau pula :)

Zik said...

erkk aku kena rupanya.. harap sempat lah nak buat nih nanti.. hehe.. 10qx

Firdaus Kasim said...

join la zik..

Syeeda said...

jgn sampai kena semut berkerumun dah na..hii

Firdaus Kasim said...

@Nur Syahida
maksud akak? hehe

Ca Ezah said...

ca tag daus lak..

http://cikduyung.blogspot.com/2011/04/contest-candid-dari-blog-suemuncet.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim