Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Sunday 13 March 2011

JOIN CONTEST AKU KAYA

Tadi Firz baca komen seorang perempuan yang bernama Siti yang baru buat blog. Sebenarnya dah lama tak berhubung dengan dia sebab dulu Firz selalu bagi dia tips-tips untuk buat blog. Selepas pergi blog dia, ialah sedikit perubahan yang berlaku. Follower dia makin ramai. Dulu 5 orang je.

Firz terus baca entri pertama dia dalam blog dia yang bertajuk 'JOIN CONTEST AKU KAYA ' oleh Bobie. Maka, melalui blog Siti tadilah Firz terbaca blog Bobie. 

Dalam banyak-banyak contest yang Firz sertai, contest dari Bobie ini yang paling lumayan hadiahnya. Hadiahnya mampu membuatkan Firz jadi kaya raya dan kalau Firz jadi kaya sekalipun, menulis di blog tetap Firz tidak akan tinggalkan kerana ia menjadi salah satu hobi  Firz yang best.. hehe..

Pertama kali tengok dan baca blog Bobie, hati Firz dah tertawan kerana begitu banyak entri yang Bobie buat dalam masa sebulan. Contohnya dalam bulan Mac sahaja, hampir 50 entri yang Bobie buat. Wow! bukan semua orang dapat berbuat demikian. Tetapi entri JOIN CONTEST AKU KAYA yang paling Firz suka sebab hadiah dia yang sangat lumayan dan begitu ramai orang yang sudah join.

Blog Bobie boleh dikatakan lebih hebat berbanding blog Firz sebab Blog Bobie sudah mendapat Buffered Earning Nuffnang melalui iklan Air Asia. Firz pun tak pernah dapat BE nie. Sebab itu Firz suka baca blog yang dah dapat BE seperti blog Bobie nie.

Tag : Buzz
Sesiapa berminat nak join sila klik -----> Bobie
Hadiah : RM300.00 
Tarikh Tutup : 31 Mac 2011

3 comments:

Azlan Strider said...

hehe..contest nie betul2 ek..tapi kalau aku masuk cammana aku nk letak banner dia??upload macam aku upload gmbar ker??aku ni da laa xpenah masuk ape2 contest..hahaha

blOodybLoOd said...

assalamualaikum.. firdaus ni ad2 saje.. blog sy x best n tak de ape.. malas sgt kot.. hehhe... ok2, gud luck tOo.. :)

Firdaus Kasim said...

Strider : cara nak letak picture, kau hanya klik belah kanan lepas tue pilih COPY IMAGE URL lepas tue kau tempek kt post.

Siti : terima kasih sokong saya awk.. jadi bagaimana dgn pendapatan online awk sekarang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim