Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Wednesday 9 February 2011

Follower Firdaus Kasim yang ke-100 : Hoyah Hadis



Seperti yang telah dijanjikan, firz akan membuat entri edisi khas sempena follower firz yg ke-100. Mungkin kalo follower yg ke-1000, firz akan bg hadiah lumayan.. hehe.. 


Firz mula menceburi bidang blog nie pada Ogos 2010. Tetapi selama 4 bulan lepas tue, firz tak update blog sampai dah bersarang blog. Firz serius update blog setiap hari pada bulan Januari 2011. Follower yang ke-100 selama 2 bulan adalah kejayaan firz yang sgt besar ertinya.


Sebenarnya firz ada banyak blog. Blog nie dan blog Kisah Cinta Kita adalah blog yg paling berjaya. Lagi 3 blog tue firz dah hide dan delete. Banyak target yang firz telah tetapkan semasa buat blog, telah firz capai iaitu buat duit melalui blog, mencapai visitor yg ke-100 dan capai target visitor 50-100 org sehari. Sekarang nie firz cuba tingkatkan lagi target.


huhu! panjang betul pengenalan. Ok, follower firz yang ke-100 ialah http://hoyahadiselamat.blogspot.com. Pemilik blog ini merupakan suri rumah yang telah memiliki 2 cahaya mata yang comel belaka! Nak tengok anak beliau, boleh lihat pada header blognya. Mungkin Hoyah dan Hadis ialah nama anak beliau.


Beliau merupakan blogger yang sangat baru. Tengok blog dia pun hanya ada satu post sahaja. Tetapi apa yang menariknya, walaupun baru dalam dunia blog ini, tetapi blog beliau sangat cantik. Mungkin beliau telah ambil masa yang banyak untuk buat blog secantik itu.


Tidak ada banyak boleh dicakap mengenai blog beliau kerana ianya masih under construction. Tetapi yang paling bestnya, firz adalah orang pertama yang follow dan komen blog beliau, manakala beliau pula telah menjadi follower firz yang ke-100


Kepada follower dan pembaca blog firz yang lain, firz tidak menyisihkan anda semua. Tanpa anda, siapalah firz kn? Kita sama-sama boleh berkongsi pendapat atau apa-apa sahaja. Kalau firz ada buat salah, tolong maafkan yew..


Ok itu sahaja entri khas sempena follower yang ke-100. Teruskan komen di blog nie yew, nnti firz bg komen kt blog korang pula.





2 comments:

hoya hadis said...

best2..akak suke.trime kasihlah kt firz sebab tulis entry nie ye.sgt berbangga..akak mmang bru je buat blog nie.takde benda mnarik lg.malu pun ade.. sebenarnye hoyahadis takde kaitan pun dengan anak2 akak..hu..hu.. name tu dpt dalam mimpi..ha..ha..

hoya hadis said...

oo..tp ade sdkit kesilapan ejaan sebenarye..hoya hadis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim