Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Monday 2 May 2011

Persoalan Tentang Blogspot

Dah lama saya bergelumang dengan blogspot, buat entri, design itu, design ini tapi ada beberapa lagi perkara yang saya tak faham tentang blogspot ni, jom tengok gambar kat bawah:
--->Pautan pada catatan ini apa dia ekh??

--->Create a Link tu apa untuk apa ya??

--->Subscribe to : Post Comments (Atom) itu untuk apa??

--->Lepas tu kan, bila nak buat entri baru, kat bawah title itu nak isi dengan link apa ekh?

--->Locations tu berfungsi untuk meletak peta pada entri anda. Sesuailah kalo nak buat entri pasal perkahwinan korang, letak lokasi majlis perkahwinan dengan tambah peta di locations.

Sesiapa tahu tentang soalan-soalan di atas, sila share ya.. Dan kalau korang ada soalan lain tentang blogspot, bagitahu kat sini ya.. kita bincangkan sama-sama :)


UPDATE !!!! INI JAWAPAN YANG ANDA CARI ---> KLIK SINI

25 comments:

Zura Tahir said...

hehe..kite pun xfhm psl tue...tertanya jugak tp xdpt jawapan..

Syuk Ry said...

persoalan d dlm persoalan.. huhu
film review : THE ROOMMATE

Syuk Ry said...
This comment has been removed by the author.
Azlan Strider said...

a`a..aku pun xpaham gak..penah gak nak cari pasal tutorial pasal nie tapi x jumpa..hehehe

Regards,
-Strider-

dilazfamily said...

tak athu pun selama nie apa fungsi benda2 tue.nak tahu gak

Nurna said...

Nurna lagi la tak tahu,,, maklum la,,, saya budak baru belajar... hehehehe...

tp kalau da owang nak bg tau,,, nak gak tau...

cik azeya said...

sedang menyoal bende yg di soal. haha.

shahrihan said...

xtau la..kena tnye org pakar blogger ni..sy msaih bru..xtau jgk..hehe

razz said...

saya pun tak taw...
hm.. spe boleh ajar...?
buzz me too...please....

Miecyber said...

Saya pun tak tahu jugak....Huhuhhu



Kapalterbang bateri

Shahrulsite said...

oleh yg demikian, sy cuba buat entri pasal ni... :)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
abu nak Tanya kenapa cermin sebelh kiri

yupppp pernah tengok tapi aku pun tak tau benda apa dan fungsinya apa... al maklum aku ni agak buta IT sikit .... orang lain dah tau lama... aku baru nak ambil tau aku ni kira ketinggalan zaman sikit

eira said...

eira sendiri pon kdg2 tertnya2..utk tak link kte kot..hehe...

Shahrulsite said...

dah siap entrinya...
Persoalan Tentang Blogspot - Jawapan

amny said...

alamak...baru tahu..uhuhu

Unknown said...

salam bro..pasal semua bende tu..bagi aku semua x penting n kalo korang pun rasa x penting bende tu boleh di remove..sebab bagi sy bende tu menyemak aje..hehe..n kalo bro nak tahu jawbn pada bende tu..try lah klik n nnti bro akan tahu juga nanti..
kaspersky mobile security 9 full version

Benjy said...

firdaus, b3njy pun masih banyak perkara tak tahu ... b3njy pun sedang menunggu jawapan daripad firdaus ...

p/s: b3njy suka blog firdaus sebab banyak info berguna sebagai seorang blogger. B3njy masih baru dalam blog ni banyak lagi yang perlu b3njy belajar.

decrewz said...

kalo tanya aku, lagilah aku x tau..he3...

Fahmi Jaafar said...

Create a link tu ntok sngkan kite nk ubuh link post ni dlm post baru yg nk dibuat... cer try tkn nanti nmpk la pe yg jadi.. Hehe yg subscribe atom tu ntok rss feed.. Rss feed ni aku pon x tau ape. Kehkehkeh... Pautan pada Catatan ni tu maybe ntok tgk kalo ade link ntok post ni kt mane2 ditepek.. grrrrr, kalo salah sori la yek.. Ambe bukan tau sgt pong.

YouSOF said...

Semua yang ko tanye tu aku pun pernah tertanya² jugak bro plus aku punya blogspot pun version lame (nak tukar kaler font kat entry pun tak boleh).. kalau tau cara nak upgrade ke new version kongsi ngan aku boleh bro?

Unknown said...

kakyong pun tak amik port sgt hal2 tu.. heheh


n3 terbaru kakyong
Percuma simple header
mode rajin menjawab tag
Selamat Pengantin baru dan Tahniah Fazreen Rafi
Keputusan Cabutan Bertuah – contest aksi si cilik berbasikal

All Thing Viral said...

pautan dan create link tu merujuk kpd backlink sekiranya ada atau visitor boleh create new link,location tu nama tempat misalnya anda melancong ke bali dan buat post di sana so letak la location bali,subscribe comments tu jika seseorang melanggan maka akan dapat alert pasal entry terbaru blog ini.

lain2 tu x tau lagi

Admin said...

Dunia blog ini sangat luas,masih banyak lagi perkara yang kita tidak ketahui.Bloh pergi ke webmaster tool,cari info.
Boleh singah keblog saya dimana saya kemukakan info yang saya pelajari untuk dikongsi bersama.

Firdaus Kasim said...

Zura : awk tanya kt siapa? hehe..

Syuk : kau pun nak soal benda yg sama ekh? haha

Azlan : kalo kau dah taw, kau buat tutorial.. confirm ramai yang g blog kau

Dilaz : sy pun nk tahu juga.. hehe

Nurna : thanks 4 komen ya awk.. sy sedia bantu awk kalo awk ada soalan

Cik Azeya : ok kita nantikan jawapannya sama2.. hehe.. siapa la nk bg jawapan nie?

Shah : sama la kita.. huhu

Razz : tunggu ya

Mie : kau pakai WP, x perlu tahu.. haha

Shahrul : share entri nie x pe.. huhu

Afza : takpe bro, kita sama2 belajar k?

Eira : mcmana nak buang bendalah tue ekh?

Amny : baru perasan? haha

Jo : mcmana nak remove? leh ajar x?

Benjy : kita sama2 belajar k? kalo benjy ada soalan, sy leh jawab

Decrewz : yelah, kau pakai WP kan? haha

Peep : THANKS BRO, BARU AKU FAHAM SEKARANG.. THANKS UTK PENJELASAN

Yusof : aq pun x tahu nk tukar mcmana.. aq budak baru juga.. nnti kalo aq tahu, aq buat entri

Kak yong : x perlu amek tahu kak

Tanak : THANKS 4 SHARING YA :)

Aku : ok, terima kasih ya

Unknown said...

Hee hee...samalah, kak intan pung tak reti certain things yg FK mentioned kan ini :D

Belasah je, mana yg tau pakai mana yg tak tau...but2 dunno jek...ekeke :D

Tapi kalau dah tau jawapan nya sila bgtau kay ;)

Latest n3: Lagi Gambar ‘Si Comel’!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim