Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Wednesday 22 June 2011

Jana Traffic Blog

Memandangkan rakan kongsi blogger saya iaitu deCrewz yang bertindak menutup blognya (mungkin sebab bz sangat kot, atau ada kerjaya lain?), maka saya ingin membuka tawaran kepada pembaca blog untuk menjadi rakan kongsi (Join Venture) saya. Ganjarannya ialah anda dapat tambah pengunjung di blog anda.

Jika anda menjadi rakan kongsi saya, maka url feed  blog anda akan berada di atas post blog (sila rujuk gambar di atas) ini di mana setiap kali ada entri terbaru di blog anda, maka ianya akan terpapar di atas blog ini yang mempunyai beratus-ratus unique visitor sehari.

Syaratnya mudah, anda juga perlu berbuat demikian iaitu dengan meletakkan url feed blog firdauskasim di atas post blog anda. (caranya akan saya jelaskan bila dah confirm) 

Cara-caranya pun mudah. Anda hanya perlu bagi url blog ke dalam ruangan komen dan saya akan 'interview' blog tersebut satu per satu dan beritahu di komen blog anda jika terpilih. Hanya seorang sahaja yang akan terpilih. Jika penyertaan kurang dari lima, maka tawaran ini akan di batalkan.
p/s : anda juga boleh exchange link. Klik sini.

3 comments:

Ramli said...

Firdaus, saya berminat. Nie URL blognya http://www.jawatankosong.mohdramli.com, klau layak bg tau ya. My latest entry 9 Senarai Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2011

Abu Zafran said...

minat gak.
http://zubir5588.blogspot.com

Firdaus Kasim said...

@Chegu Zubir
bro, minta maaf byk2 sbb penyertaan di tutup.. kurang sambutan pula.. mungkin kita boleh tukar link?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim