Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Friday, 10 June 2011

Jika Anda Penunggang Motosikal

Jika anda penunggang motosikal dan tak pernah membunyikan hon melainkan tak sengaja, anda seorang yang penyabar dan berhati mulia serta sanggup mengetepikan kepentingan diri demi untuk melihat orang lain bahagia. Dan anda juga seorang yang pemalu !

Buktinya? sudah terang-terang pengguna jalan raya lain buat kesalahan sehingga hampir-hampir melibatkan kemalangan tetapi anda biarkan saja orang lain membunyikan hon motosikal mereka. Itu membuktikan anda memang penyabar dan malu nak tekan hon ! :)

Perempuan perlu cari lelaki yang ada sifat macam ni supaya dapat hidup bahagia selalu :)

Ya, itulah saya sebenarnya.. sejak beli motor 2 tahun lepas, tak pernah tekan hon! huhuhu..

13 comments:

syaz@rozelt said...

serius x pernah bunyikan hon! wah..kagumnya..

: : sang drama king : : said...

: : x bunyi hon ?

wahh . dsyt~

:D

Cikli said...

bro, lu kena tekan hon bila ada awek tepi jalan...

Muhammad Iqbal said...

ke hon tu dah rosak? hihi

Azlan Hasan said...

sifat camtu ade kat aku fird..hahaha

Regards,
-Strider-

Anyyss Shuhaimi said...

macam nak promote diri jek.. hihi :)

cheqwa said...

haha...biar beno..bagosla,xdak pencemaran bunyi..kekeke.mesti hon tu rosak sbb dh lama x digunakan ;p

Firdaus Kasim said...

Syaz : tp org hon kan sy byk la.. hehe

King : huhu!

Cikli : Itu bukan cara mengorat yg bagus.. haha

Iqbal : hon moto aq bunyi slow.. malu beb kalo nk tekan.. haha

Azlan : aq tau.. hehe

Anyss : yup! tau pun awk :)

Cheqwa : ok lg.. cuma dah bunyi slow.. hehe

Ramli said...

klau bawa keta, tak bunyikan hon gak..macam mana lak..lg penyabar tak?
My latest entry Jawatan Kosong Di Kementerian Pertahanan Malaysia (MOD)

Firdaus Kasim said...

@Ramli
haha.. itu sengal namanya :P

^ai-mie : 아이-미^ said...

den bawak motor dah bertahun-tahun boleh kira x sampai 5 kali kot tekan hon... x reti la nak tekan2 hon... den x suke org hon den, so nape den nak hon org kan? wee~

noey ikb said...

ala, nie sja nak promot diri x pna buny kn hon la ni.. hahhaha

Firdaus Kasim said...

ai mie : wah, baiknya awk nie.. hehe

noey : hehe.. yup!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim