Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Sunday 12 June 2011

Preview Iklan di Blog Firdaus Kasim

Fuh! Hujung minggu ni banyak betul pertandingan-pertandingan akhir, dari Piala FA, Konsert AF sampailah ke Sukan Malaysia (SUKMA). Maklumlah, puasa kan nak dekat, jadi, macam biasalah, banyak program berbentuk kerohanian akan di adakan sempena bulan Ramadan nanti. Dekat Jalan Tunku Abdul Rahman ni pun dah banyak gerai dan pasaraya yang jual barang persiapan raya. Awal betul! huhu..

Mesti pelik bila masuk blog nie, sebab banyak betul iklan yang di tampal. Iklan dan hidup kita memang tak dapat di pisahkan. Bagai aur dengan tebing! cuba tengok baju yang anda pakai sekarang. Jenama itu pun iklan juga.. hehe..

Mulai sekarang, sy sudah tetapkan, jika ada sebarang iklan yang ditampal di blog ini, saya akan perkenalkan kepada anda, kecuali iklan Nuffnang dan Says.my. Hal ini akan memberi kebaikan kepada kedua-dua belah pihak, iaitu anda sendiri dan pihak pengiklan.

Pengiklan yang pertama iaitu Exabytes yang menyewa tapak iklan di blog ini selama 3 bulan merupakan sebuah syarikat universal yang beroperasi di seluruh dunia, dimana syarikat ini menawarkan perkhidmatan hosting dan domain di Malaysia. Harga yang ditawarkan amat kompetetif di pasaran tempatan. Jika anda bercadang untuk menukar url dan ingin membeli hosting, bolehlah mendapat perkhidmatan Exabytes. Sila klik untuk menyemak harga yang ditawarkan mereka.

Pengiklan yang kedua pula ialah Panduan Kit. Laman web ini menjual e-book tentang bagaimana cara sebenar untuk menjadikan blog anda berada di halaman pertama dalam enjin pencarian. Jika blog anda berada di halaman pertama dalam enjin pencarian, maka beribu-ribu malah sampai berjuta-juta orang akan klik pada blog anda (bergantung pada topik entri blog) dan blog anda boleh menjana pendapatan yang banyak jika beribu-ribu pembaca blog datang ke blog anda. Panduan Kit ada caranya, dan ianya dijamin berkesan!

Jawatan Kosong merupakan website yang di update setiap hari mengenai jawatan kosong baru yang terdapat di seluruh Malaysia. Jika anda merupakan penganggur atau ingin meningkatkan kerjaya sedia ada, anda haruslah bookmark website untuk mengetahui jawatan kosong yang layak dengan taraf pendidikan anda.

Manakala, blog mamat(dot)com pula mengisahkan tentang tutorial dan isu semasa mengenai dunia blog. Mamat merupakan blogger yang banyak belajar dari blogger otai dan ilmu yang diperoleh blogger otai ini dikongsi dalam blog beliau. Jika anda ingin mengetahui tentang tutorial blogger yang baru, boleh belajar dari blog dia.


Sekian sahaja previw pengiklan di blog ini. Lain kali jika ada pengiklan baru yang menyewa tapak iklan di blog ini, sy akan segera membuat preview. Jika anda ingin menyewa tapak iklan di blog ini, sila baca syarat dan terma ke link berikut. Terima kasih.
http://www.firdauskasim.com/p/sewa-iklan.html

7 comments:

mamat said...

insyallah apa ilmu yg mamat dapat akann mamat kongsikan dngan blogger lain..
thanz abg abg firdaus..

Ramli said...

Terima kasih sbb review website saya ya.

My latest entry Senarai Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2011

Azlan Strider said...

bagus ko buat camni kat pengiklan ko..bau win-win situation..hehehe.. :)

p/s: gmbar pelik2 tu aku banyak dapat dari email.hehe

Regards,
-Strider-

Azlan Strider said...

bagus ko buat camni kat pengiklan ko..bau win-win situation..hehehe.. :)

p/s: gmbar pelik2 tu aku banyak dapat dari email.hehe

Regards,
-Strider-

zazaw said...

bagus bagus wat iklan

err yg da banyak bukak gerai tu
tak sabar nak raya kot
haha

Firdaus Kasim said...

mamat : sama2 bro.. kalau nk sambung kontrak iklan, sila bgtau ya

Ramli : smaa2 bro.. itu adalah salah satu piawai yg perlu sy patuhi

Azlan : hehe.. thanks bro

zaza : raya lmbt lg.. hee

ezzatul_ said...

Congrats. Erm hi. Lama tak contact. Hope Firdaus cam saya lagi :] Visit here.

http://yiyinnyonnsenget.blogspot.com

http://facebook.com/Azizon.Daughter

:']

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim