Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Tuesday 21 June 2011

Beli Rumah di iProperty

Jika anda sedang berkira-kira ingin memiliki sebuah rumah, sudah tentu anda akan keliru dan tidak tahu di mana ingin mencari rumah idaman. Jangan risau, iProperty yang merupakan website hartanah nombor satu di Malaysia telah menjadi rujukan utama rakyat Malaysia untuk melihat senarai rumah baru sama ada untuk di sewa, di beli dan untuk di lelong. 


Anda boleh mencari prospek rumah idaman mengikut jenis rumah (banglo, rumah teres atau flat), tempat/kawasan pilihan, harga bajet dan sebagainya. Bukan itu sahaja, jika anda seorang businessman, di iProperty juga menyediakan senarai rumah kedai dan tapak perniagaan untuk disewa.

IProperty juga menyediakan cara bagaimana anda mahu memiliki rumah berkenaan dengan pinjaman bank di CIMB dan Maybank yang terdapat di laman web yang telah dikunjungi ratusan ribu rakyat Malaysia selama sebulan itu. 

Kesimpulannya, kalau dah ada banyak duit tu, jom beli rumah sekarang sebab harga rumah makin lama makin naik terutama di kawasan bandar.. huhu..

3 comments:

DanieL AdiE said...

Errr...baru ke..lame lg nak beli rumh..

Anonymous said...

assalam...menarik.dah cuba tgk2 harga tanah...mahai gilos skrg...fuuuhhh.syukurlah bg yg ada tanah sendiri...

Entri baru : ►Buletin : Nama Domain Korporat 2012

Ramli said...

Jom beli rumah pertama utk sapa yg belum da lg, yg dah da rumah pertama, jom tambah lg satu.. My latest entry 9 Senarai Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim