Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Monday, 5 September 2011

Awas! Jaga Kesihatan Anda Sekarang!

Awas! jaga kesihatan anda mulai saat ini atau anda mungkin akan jatuh sakit kerana sesetengah negeri di Malaysia terutama di Kuala Lumpur telah di landa cuaca panas terik. Lepas penat beraya sakan di kampung, tambah pula dengan cuaca panas yang kering, mesti badan kita akan mengalami kekurangan air dan senang nak kena pelbagai penyakit.

Lebih2 lagi esok nak kena kerja, saya sempat berehat kt rumah sekejap je lepas balik dari kampung, 2 hari berturut2 pergi open house kt rumah member.. kt kl ni esok confirm jalan jem.. dengan panas nya lagi.. huhu.. 

Jadi, banyak cara untuk jaga kesihatan di musim panas ni.. kita kena banyak minum air suam supaya badan kita tidak kehilangan air yang banyak, banyakkan makan buah2an dan bijian, kurangkan makanan berminyak, dan kurangkan masa berada di luar rumah kerana kualiti udara di kl tidak sebaik kualiti udara di kampung yang nyaman dan tak banyak habuk.

5 comments:

yusuflaili said...

Salam;
banyakkan senaman dalam rumah.

Ramli said...

Kurangkan makan kuih raya..hihhi..

josrevalution said...

sesape yg bnyak sngat mkan lemang tu baik minum jus haliah ye..angin bnyak..haha...E-Book Percuma Panduan Pay Per Lead Versi Melayu

Firdaus Kasim said...

yusuf : btul tu bro.. biar banyak peluh keluar.. nnti jadi sihat :)

Ramli : npe ye bro?

Jo : bukan lemang je.. ketupat pun sama kan? hehe

manmala said...

nice info, tq bro...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim