Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Sunday 21 August 2011

Preview Iklan di Blog Firdaus Kasim #Ogos 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Seperti mana yang dijanjikan, setiap iklan yang masuk dalam blog ini (kecuali nuffnang dan says.my), saya akan perkenalkan kepada anda dengan membuat sedikit preview. Maklumlah, pasti semua orang ingin mengenali tetamu baru yang datang ke rumah kita kan? 

Untuk iklan pertama yang menyewa ruang iklan di blog ini ialah Zie Salikan. Pemiliknya menjual barang dan produk fizikal yang khusus untuk ibu muda dan ibu yang bakal bersalin. Selain menjual produk yang berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan, blog ini sebenarnya dapat mendidik kepada para ibu tentang cara penyusuan yang betul dengan menggunakan alat yang sesuai, terutama kepada ibu yang bekerjaya. Antara produk yang paling popular ialah e-book tentang cara penyusuan yang betul bagi ibu bekerjaya, bra nursing dan breastmilk storage. Jadi, kepada bakal-bakal ibu, blogshop ini sangat sesuai untuk anda lawati. 

Jika anda mahu mendapatkan wang hanya dari rumah, anda patut melawat website jutawanautomatik. Saya tak berani menyatakan keberkesannya kerana tidak pernah mencuba, tetapi tidak salah jika mahu mencubanya kerana modal permulaan adalah sangat rendah dengan pulangan agak lumayan. Tetapi apa yang pasti, tidak mudah membuat duit melainkan anda malakukan promosi secara berterusan, promosi, promosi dan promosi. Jika anda masih lagi ragu-ragu, sila download laporan percuma di laman web berkenaan.

Homebasedcareers.webs.com pakar dalam merekabentuk laman web untuk syarikat, individu dan blog. Telah ramai syarikat sederhana dan kecil-kecilan yang telah menggunakan servis yang ditawarkan mereka kerana telah terbukti hasil seni yang telah dilakukan sangat memenuhi citarasa mereka. Jika anda bercadang untuk meluaskan lagi pemasaran produk melalui pemasaran internet, maka anda perlu menggunakan khidmat mereka. Begitu juga jika anda bercadang untuk mendapatkan hosting yang murah.

Sekian sahaja preview iklan kali ini. Jika anda ingin maklumat lanjut tentang iklan-iklan di atas, hanya klik banner iklan itu dan hubungilah mereka. Akhir sekali, diam tak diam, bulan Ramadhan hampir sampai ke penghujungnya. Bagaimana dengan amalan kita? bertambah atau sama je? sama-samalah kita bermuhasabah diri (saya cakap untuk diri saya sendiri).

5 comments:

Unknown said...

kaya lah x lma lagi bro..bnyak penyewa dsini..hehe...

anamizu said...

wah byknye iklan :P

Firdaus Kasim said...

jo : kaya apa 10 ringgit je.. bukan 10 ribu.. haha

ana : sikit je ni.. hehe

Ku Adzam said...

loan untuk swasta/gov/bisness..blacklist juga layak memohon..ikut term n condition

Vinod Desai said...

This is a great ppost

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim