Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Sunday, 9 October 2011

Masih Lagi Slow Walau Dah Bayar Broadband

Jika anda perasan, walaupun anda dah bayar bil broadband Maxis, tetapi line internet masih lagi lambat dan tak stabil..

Sebenarnya, menurut Maxis, quota broadband anda itu akan recover atau pulih pada setiap 17 hb..

Adoyai, lambat lagi daa.. takde selera pula nak online.. haha..

4 comments:

cik fyza said...

sabo je la...

Bro ahmad said...

sama bro..penguna maxis jugak..sabar erkk

yusuflaili said...

Salam;
Kita ni dibebani dgn sabar hak buat mcm mana kan?..nak tukar ngan celcom lagi banyak sabar kita kena tahan...

Firdaus Kasim said...

fyza : sabor je la juga.. haha

Bro : maxis ni line dia stabil juga walau dah habis quota.. hehe

Yusuf : kenapa? celcom bb x bagus ke bro?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim