Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Thursday 1 March 2012

Aplikasi Facebook Timeline Berkuatkuasa 30 Mac 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca blog Firdaus Kasim. Pertama sekali saya ingin meminta ribuan kemaafan kepada pembaca blog dan para pengiklan khususnya kerana tidak update blog begitu lama kerana komitmen pada bisnes yang saya jalankan begitu tinggi.. Jangan risau, tempoh sewaan anda akan saya lanjutkan.

Ramai kawan saya di Facebook yang terdiri daripada blogger sering bertanya kepada saya bagaimana cara untuk remove timeline pada profil Facebook mereka. Ramai menyatakan bahawa tutorial yang saya buat untuk remove timeline tidak berkesan langsung. Puas saya mencari sumber bagaimana untuk remove timeline tetapi rata-rata semua tutorial tersebut hampir sama dengan tutorial yang saya buat.. Rasanya inilah kesan dari kegiatan copy and paste kot? haha

Jadi, dapat saya simpulkan bahawa tiada cara untuk remove timeline pada Facebook memandangkan admin Facebook akan menguatkuasa Timeline Facebook kepada semua pengguna Facebook di seluruh dunia pada 30 Mac 2012. Jadi, tak perlulah anda bersusah payah mencari tutorial bagaimana nak remove timeline sebab semua pengguna Facebook akan mempunyai Timeline pada profil Facebook mereka. Sumber ini saya peroleh dari Fan Page di Facebook itu sendiri.

InsyaAllah, pada bulan Mac ini, saya akan buat beberapa tutorial yang menarik termasuk bagaimana untuk membuat landing tab seperti pada Fan Page ini. Jadi, sila masukkan emel anda pada ruangan emel subscribe untuk membaca post blog ini menerusi emel anda atau sila follow blog ini. Terima kasih.

5 comments:

Unknown said...

bro senang je nak remove timeline tu.. masuk kat timelineremove.com siap.. :)

Bardboo said...

tak suka gak timeline..tp guna jela..

headayahchul :) said...

masih lagi tk gune timeline..ble die tnye nk gne ke tk?! tkan jee pngkah..

Unknown said...

Salam.
Singgah kerana terpikat laman anda.Harap Blog Pesona akan tersenarai. Agak ketinggalan blog saya ya ..

Unknown said...

kakyong rasa okay jer guna timeline ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim