Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Tuesday 22 November 2011

Pemain Bolasepak Malaysia Di Kesan Ambil Dadah?

Mungkin selepas indonesia di kecewakan dalam perlawanan Bolasepas Sukan SEA Akhir 2011, pelbagai pihak tuan rumah cuba menafikan kemenangan Malaysia tersebut termasuklah menerusi dakwaan oleh pegawai penguatkuasaan pertandingan yang mendakwa bahawa terdapat pemain Malaysia mengambil doping atau bahan larangan sebelum perlawanan bermula.

Petugas Anti Doping Indonesia yang bergegas sebaik sahaja permainan tamat, mahu memeriksa pemain Malaysia tersebut dan tindakan ini benar-benar mengundang rasa tidak puas hati Jurulatih skuad muda Malaysia itu.

Untuk pengetahuan anda, sebelum ini, Jurulatih Skuad Harimau Muda Malaysia itu dilarang meraikan kemenangan menentang Myanmar bersama anak2 buahnya dan tindakan penguatkuasaan pertandingan itu benar-benar ada motif tertentu.

Semua perang psikologi oleh Indonesia tersebut di balas dengan kemenangan Malaysia dua kali berturut2 dalam Bolasepak Sukan SEA. Tahniah Malaysia! dan di harapkan media dan rakyat Indonesia sendiri, janganlah anda terlalu emo dan over terhadap mana-mana pasukan yang menentang pasukan bolasepak anda sendiri (terutama Malaysia) kerana ia bakal mengundang keburukan kepada anda semua sendiri.

10 comments:

miera said...

ooo pasal tu tadi nampak jurulatih dia marah2 tu,,,

apa motif dia tak kasi jurulatih dia raikan kemengangan gan myanmar tu?

Jawatan Kosong Kerajaan said...

macam2 la indonesia, tolong la terima kenyataan kan kna..My latest entry 9 Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2011

Anonymous said...

tahniah malaysia!

Unknown said...

tak puas hati letew..nk cari kesalahan Malaysia pulak

terima lah hakikat yang Malaysia dh menang..

Abu Bagi said...

tu la pasal.. doping apa kalau setakat 1-1 lain la kalau 5-0 ke hampe, ini la pembalasan layanan buruk tuan rumah, padan muka setelah diorang bakar jalur gemilang http://www.ashgive.com/2011/11/apabila-kebodohan-dipertontonkan.html

♥ bella nabila ♥ said...

nanak share..:)

Azlan Strider said...

doping control memang ade hak untuk uji air kencing player sejurus lepas pertandingan bagi mendapatkan air kencing yang fresh tapi tindakan dorang sebaik saja wisel penamat tu memang kurang ajar laa..at least tunggu laa lepas dapat pingat..hehehe

Regards,
-Strider-

yusuflaili(Goku) said...

salam;
tahniah atas kemenangan bermaruah..Indonesia tak kurang juga hebat walaupun kalah tapi kalah bermaruah..

Benjy said...

Peliklah ... entah apa sebenarnya yang menyebabkan penyokong dan pegawai Indonesia berbuat demikian ... entah apa yang menyebabkan mereka marah sangat kat Malaysia kan ? peliklah ..!

Unknown said...

kenapa tak nampak tajuk n3 ya... pelik betul.. hehehhe.. oppss, off topik nih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim