Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Monday 11 June 2012

Tips Menarik Pelanggan

Jika saya datang ke kedai untuk membeli barang, saya lebih suka promoter kedai datang kepada saya dan bertanya barang apa yang hendak di cari. Selain menjimatkan masa tak perlu pusing satu kedai untuk cari barang, ia juga membuatkan pelanggan seperti saya rasa di hargai dan akan rasa gembira.

Saya yakin anda juga pasti berpendapat seperti saya. Kepada para penjual, layanlah pelanggan anda sebaik yang mungkin dengan memberi senyuman dan berbudi bahasa. Saya pasti mereka akan datang kepada anda untuk membeli lagi dan ia akan mewujudkan pelanggan tetap.

Sedikit perkongsian saya jika menjadi sebagai seorang pelanggan :)

5 comments:

Noor Maizan said...

senyum itu pentingggg..penyejuk hati

yusuflaili(Goku) said...

salam;
ada juga pelanggan yang tak suka didatangi promoter kedai..merimaskan.

Firdaus Kasim said...

Cik Mai : senyum x perlu kata apa2 :)

Goku : Yup, sesetengahnya

B.Jamalluddin said...

Saya sudah masukkan URL anda ke bloglist saya

B.Jamalluddin said...

Saya sudah masukkan URL anda ke bloglist saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim