Jika saya datang ke kedai untuk membeli barang, saya lebih suka promoter kedai datang kepada saya dan bertanya barang apa yang hendak di cari. Selain menjimatkan masa tak perlu pusing satu kedai untuk cari barang, ia juga membuatkan pelanggan seperti saya rasa di hargai dan akan rasa gembira.
Saya yakin anda juga pasti berpendapat seperti saya. Kepada para penjual, layanlah pelanggan anda sebaik yang mungkin dengan memberi senyuman dan berbudi bahasa. Saya pasti mereka akan datang kepada anda untuk membeli lagi dan ia akan mewujudkan pelanggan tetap.
Sedikit perkongsian saya jika menjadi sebagai seorang pelanggan :)
5 comments:
senyum itu pentingggg..penyejuk hati
salam;
ada juga pelanggan yang tak suka didatangi promoter kedai..merimaskan.
Cik Mai : senyum x perlu kata apa2 :)
Goku : Yup, sesetengahnya
Saya sudah masukkan URL anda ke bloglist saya
Saya sudah masukkan URL anda ke bloglist saya
Post a Comment