Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Saturday 9 June 2012

Cover Photo Timeline Facebook Paling Gempak

Semasa hendak buat cover photo timeline facebook, pening kepala saya memikirkan nak letak gambar apa. Kalau boleh nak buat cover photo yang paling gempak dan lain dari yang lain. Jadi, saya telah search image google dengan carian 'most amazing cover photos for facebook' untuk mencari ilham dan disini saya ingin berkongsi dengan anda 5 photo terbaik yang saya pilih. 

1. Photo seperti ilusi optik ni paling gempak
2. Hujan turun memang kreatif!
3. Nampak real dan kreatif tapi gambar kecil tu kena bagi nampak tangan.. baru gempak!
4. Simple tapi pasti membuatkan orang teruja sebab sangat kreatif.

5. Ni cover photo timeline facebook saya.. boleh masuk top 5 tak? hehe! 
Nak buat cover photo tak susah, cuma idea yang kreatif tu paling susah sangat! haha.. Kalau anda ada idea nak buat cover photo yang kreatif tapi tak tahu nak buat macam mana, bolehlah contact saya supaya saya dapat buatkan.. Kalau free kena ada caption macam 'Design by firdauskasim.com'. Kalau yang berbayar saya charge RM15 sahaja.

3 comments:

Tip Elak Gangguan Jin said...

Assalamualaikum,

Memang cantiklah cover foto pilihan firdaus.Firdaus punya cover foto pun leh tahan juga.

Firdaus Kasim said...

@Tip Elak Gangguan Jin
Thanks ya :)

Yuni Aisyah said...

wow...!!menariknyer......cun n kreatif.....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim