Home
My Service
Sewa Iklan
Banner Exchange
Site Map
About Me
Isu
Tutorial
Agama
Sukan
Personal

Sila Klik Untuk Maklumat Lanjut

Safira Printing

Tuesday 1 November 2011

Selamat Bulan November

Sepanjang penglibatan saya dalam dunia blog, bulan Oktober amat menyedihkan kerana blog ini seolah-olah mati kerana tidak selalu update. Masa yang berlalu sebenarnya sentiasa akan menyebabkan kita sentiasa berubah. Rasanya baru semalam sy tgh keluar dari perut ibu, tengok2 sekarang dah besar panjang dah.. hehe.. gurau je..

Rasanya baru semalam saya bergambar dgn kawan2 sekolah
Masa dulu dengan sekarang sama sekali berubah buat diri saya. Kalau dulu, lepas tamat pengajian diploma, saya menganggur hampir selama 4 bulan dan masa itu nak update blog sejam 2 kali takde hal punya. Tetapi sekarang, saya dah dapat kerja tetap, so, masa jadi terhad. Lepas balik kerja pula, terus saya buat bisnes part time saya iaitu bisnes printing. Jadi, masa untuk update blog memang susah nak dapat. 

Jadi, saya berazam akan sampaikan entri2 yang bermanfaat untuk anda semua walaupun jarang update sebab tak guna juga update blog 2 kali sejam tapi entri merapu meraban mcm entri ini.. hehe! Sekejap je dah masuk bulan 11, lepas tu nak new year. Saya pasti, pasti korang semua dah tak ingat azam yang dipasang pada awal tahun ni kan? haha.. anyway selamat bulan baru November :)

5 comments:

Unknown said...

insyaALLAH, dipermudahkan jalannya utk post entri walaupun sibuk dgn kerjaya masing2

yusuflaili(Goku) said...

Salam;
Post sekali seminggupun tak apa sebabnya kita bukannya blogger sepenuh masa,lainlah blogger penuh masa.

NMH said...

pilih benda yang lagi penting untuk hidup..=)

Jawatan Kosong Kerajaan said...

kena pk kan azam yang baru nie utk tahun 2012. My latest entry 9 Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2011

Cik Puan Kocik said...

tgk gambar sekolah tu, rindu dekat kawan2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Rakan Blogger. Apa Yang Terbaru?

! Firdaus Kasim Hak Cipta Terpelihara.
Themes designed by Firdaus Kasim